neděle 8. února 2009

07 - Clouds

Tak jsem ještě v pátek cestou z práce zastavil, když jsem si všiml čehosi jako mraků, sice žádný meisterstück, ale v té šedivé týdenní bídě docela klenot ;o) Cvakl jsem to jen kompaktem, který nosím při sobě.



Poměrně hnusné počasí mě deprimuje i z hlediska naší challenge - jak proboha fotit mraky, když je obloha jednolitá šeď? Ale dneska večer vyjdu na zápraží a koukám, že šedá hmota je nějak protrhaná a cáry mraků prosvítá měsíc. Z takových patnácti fotek vyšla s odřenýma ušima jenom jedna (z EXIFu clona 5.6, čas 4s, ohnisko 150mm (35mm ekv.), ISO 100). Téma mraků možná trochu netradiční, když bude příležitost, zkusím něco "obyčejnějšího".

3 komentáře:

  1. Povedený kousek, škoda jen, že nejsou lépe vidět struktury povrchu Měsíce, to už by bylo na National Geographic.

    OdpovědětVymazat
  2. Me se libi moc! Impresionalisticky stetec! ;-)Souhlasim s pocasim,... na prd! Ja mam kazdopadne neco predfocenyho z konce ledna, kdy byl jeden den o vikendu pekny podvecerni pocas, ale pokusim se jeste do konce tydne neco dotvorit - pokud to pujde. Jinak byl jsem na horach a tesil se na tohle tema jak cyp, a hadejte ... v kuse sypalo a nebylo videt ani na krok.. ;-( takze jeste se budu do konce tydne pokouset... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny ten tvuj Zapad, vice prirodni, nez ty moje industrialni pokusy ;-). Libi hlavne vykukujici (zakukujici.. :-) ) Slunce za horizontem lemovanym suchou travou...

    OdpovědětVymazat