sobota 21. února 2009

08 - Cold

Přes noc ještě připadlo sněhu, zima jak na sibiři. A když jsme šli s děvčátky stavět sněhuláka, do očí mě praštily zářivé kolíky na opuštěných šňůrách.


Jelikož se konec týdne blížil a já v kufru nic neměl, už už jsem se chystal uchýlit se k archivu, k fotce, kterou jsem dělal v létě v Bruggách, pod markýzou, všude kolem rozpálená dlažba starého města, a se záměrem ji použít právě na tohle téma. A protože by byla škoda ji nepoužít, tady je. Úplně mi vyschlo v ústech...

2 komentáře:

  1. Prvni kousek je bezva makro detail se skvelym bocnim svetlem, skoda, ze jen neni tento napad aplikovany na krasnem zenskem tele ;-), u druheho se mi moc libi kontrast cervene se zmrzlou snehovou bilou, dale u tebe jiz chorobne zname hratky s clonou ;-) a samozrejme diagonalni kopomozice, k dokonalosti chybi jen mene rusivy bokeh..

    OdpovědětVymazat
  2. Kolíčky technicky moc pěkné, ale orosená sklenice se mi líbí mnohem víc, protože (alespoň mojí) fantazii nechává docela prostor, dovedu si úplně živě představit tu pivní zahrádku uprostřed rozpáleného města:-)))

    OdpovědětVymazat